perjantai 10. tammikuuta 2014

Päivä 9, kiitos Anna!

Mä ryssin.
Kivittäkää mut.
Hakatkaa kepeillä.
Polttakaa hornan tulessa.
Myönnän häpeän.
Myönnän kompastukseni.
Myönnän erheen.

Otin karkin.
Juuri sen karkin mitä EI OLE OLEMASSA!
sen MITÄ EI LASKETA!

Oltiin kuuntelemassa Baronalla Jutta thesuperdieettifitfarmtositvformaatti Gusta... (no te tiiätte sen blondin) hyvinvointiluentoa  ja...
Vieressä eräs tosi diettaaja oli sitä mieltä, että just nyt on ruoka-aika kun luento alkoi, ja sieltä tuli kassista pari laatikkoa kanasalaattia.(Oikeesti???? ei voinut hän odottaa puoltatuntia ja syödä niitä mämmejä tauolla, mut hei, ruokakello soi ja sillonen kilpinen syö)
Samalla toiselta puolelta ystävän kädessä auki mynthonlaatikko, sokeriton, mustaherukka, ja mun sormi askissa ja pastilli suussa. Kerkesin hetken sitä imeskellä kun tajusin!
Voi vitti.
Siinä sitten lohduteltiin että se on kurkkupastilli, mutta ei auta. Mä söin sen.
Seuravassa hetkessä olinkin jollain raakaruoka standilla, ja kädessä oli jo raakasuklaan pala, vihdoin pääsen maistamaan. Siinä kohtaa hoksasin, että en todellakaan pääse maistamaan mitään ihme raakasuklaita.
Kai niitä on syksylläikin vielä olemassa, tai muuten jää multa 1200 aktiivisen ainesosan ihme kokematta.

Olihan tuolla tarjolla rasvaprosentin mittaustakin, mutta jätin väliin koska
a) tiedän että se on korkea, menen sitten kun voin olla täysin hämmentyny "ai vitsi, se onkin noin matala, en ois uskonu vaikka tissi on kasvanut sisäänpäin vuoden verran"
b) sitä mittaamassa oli väkeä MUN salilta. En todellakaan halua, että he tietävät paljonko mä painan. Ei kuulu heille. Edes mun mies tai kukaan muukaan ei sitä tiedä. Mäkin haluan sen unohtaa.
c) siin oli jono.

No eipä muuta.
En oo viel ihan varma kumpi oli isompi. Bulle vai Jutan daisarit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti