maanantai 20. tammikuuta 2014

Päivä 20, kiitos Anu!

Huhhei mikä onnenpotku.

Lokakuussa oli ihanat määrakastanitteeni-messut, ja siellä TIETENKIN tartuin messutarjoukseen.
Messutarjoukset on NIIN edullisia, ei niitä voi ohittaa.

Tilasin jonkun lehden, ehkä se oli Elle? puoleksi vuodeksi vain 20€ tjtn ja kaupan päälle mineraalimeikit!
YES!
MINERAALIMEIKIT!
Mä oon niin in!
Kaikki käyttää niitä.
Ne on niin kun sun toinen iho.
Nyt minäkin olen kuin muut.
Ajanhermolla.

Seuraavana päivänä sitten tavaraa sutimaan naamariin.
Huiskulla oikein.
Ei mitään tönkkösieniä missä asuu tappajabakteeri jo ennen ensimmäistä käyttökertaa.
Meikkisienet pitää pitää AINA leikata käytön jälkeen.
(koskaan oo leikannu, terveenä oon pysyny)

Kaikki muistaa sen Cranberriesin musiikkivideon Zombie?
(aaA aaA aaA aaA aaA, it's in your head.... kaunista karaokemeininkiä)
Siinä oli se pronssijumala.
No tällä laadukkaalla mineraalimeikillä sai aikaiseksi hyvin samanoloisen pinnan.
Kuin toisen ihon.
Sellaisen hopeisen.
En tiiä heijastaako pimeessä.

Mutta onnenpäivä.
Ne lähetti mulle uuden setin.
Oon kai niin uskollinen tilaaja.

Eli jos joku on tekemässä esim. Avaruus teemaista musiikkivideota, voin lahjoittaa tämän setin ilman minkäänlaista vaivaantunutta hiljaisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti