lauantai 4. tammikuuta 2014

Päivä 3, Kiitos Hanna!

3. päivä takana (about) ja jos tästä hommasta ei tuu avioero, ni sit on vahva liitto.

Energiat ihan lopussa, ne vähät energiat mitä söin (vielä ois iltapala jäljellä) ei paljoo hymyilyttäny, kun kolmasosa siitä jo jäi spinningtunnille.
Keho halajaa sokrua, sokrua, sokrua, rasvaa, mässyä. MÄ HALUUN!
Mies päätti vaihtaa lakanat.(Miks tänään, miks? EN MÄ JAKSA!)
Mies laittoi saunan päälle joten sinnehän oli mentävä (MÄ PYÖRRYN, HUIPPAA, MIKSIIII????)
Mies teki lapsille lasagnea (MÄ HALUUN JUUSTOKUORRUTUSTA!!!!!!)
Ulkona sataa vettä (8 koiran tassua ja kaks mahaa ja toinen ei ees viitti muuta ku rehata lenkihköllä, veis ite ittensä KELE)
Olkkarissa tulee Uuno Turhapuro (Nyt ei huumori riitä)
Kaali aiheuttaa ilmastonmuutoksia (Olen sanaton)
Päätä särkee (tai sit se on vaan tää vitutus)

Aamusta vaakalukema oli 2kiloa pienemmällä kuin 1. aamuna, joten se motivoi, sekä ne ehkä 15 paria farkkuja siellä ylähyllyllä, joihin olisi kiva mennä taas sisään, joten jaksaa jaksaa!

Kaupasta selvisin ilman karkkia tässä olotilassa siten, että en ottanut lompakko mukaan.
Hankala maksaa mitään.

Jaxuhaleja kaikille vaan! Nyt oon loppu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti