torstai 9. tammikuuta 2014

8, ikuisuus, kiitos Mika!

Nyt alkaa homma luistaa.
Ei enään vituta koko aikaa.

Uuden työnkin keksin.
Mä meen sirkukseen parrakkaaks naiseks.

Tiettekö ku anorektikoilla (näin oon kuullu) kasvaa ihon päälle semmonen nukkapeite.
Mun kroppa luulee että oon anorektikko, koska mun sisin ei oo nähny ulkokuortaan peilistä.
Mulle kasvaa tällä hetkellä hempeät ja oikein nukkaiset pulisongit.
Tämä vaalea peite korostuu liikuntasuorituksen jälkeen, kun koko naama on pari tuntia punanen.
Siinä se vaalea karva kivasti on framilla.
Ei haittaa. Teen tästä bisneksen.

Jokaisen menestyneen naisen apuna on gillette mach 3.

2 kommenttia:

  1. Vasta 8. päivä ja mä kuolen nauruun duunissa :D Anna sä oot ihana!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tia! Älä nyt kaikkia asiakkaita karkota :) !!!!!

      Poista