keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Päivä 98, kiitos Laura!

Joskus kun jaksan tulla täältä muodin aallonharjalta alas, alan miettimään mitä tapahtui läheisille ihmisilleni.
Missä luki, että minä olen ainoa jonka tulee pitää yhteyttä.
Vai olenko mä vaan niin urpÅ, että ei tarvi.

Toki enemmän jää elämässä aikaa, kun ei tarvi puhelimen hälytysääntä kuunnella.

Sitten toki tajusin, että en mä ehkä maailman urpÅin voi olla, kun onhan mulla 4+1 kummilasta.
Eli jotain on tullut tehtyä hyvin, kun on kummin tehtäviin pyydetty.

Paitsi se, joka sanoi kummiksi pyytämisen jälkeen, kun olin jo ilot silmissä sanonut tahdon:
Niin kun nämä muut kummit ei kuulu kirkkoon.

Eli palaan muodin aallonharjalle surffaamaan kohti kauniita kevätpäiviä.

(et terkkui vaan sinne kotisohville!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti