perjantai 25. huhtikuuta 2014

Päivä 114, kiitos Kirsi!

Karua.
Mä painan paljon.
Jos sä laittasit lapses tai jonkun muun pienen asian pomppulinnaan, ja mä hyppäisin sinne, sä pääsisit eroon siitä lapsesta tai jostain muusta pienestä asiasta.
Tai ainakin se lentäis kaaressa kilometrin vasemalle (tuuli 0m/s)

Miks mä en tee sille mitään?
No teenhän.
a) en hypi pomppulinnoihin
b) ajattelen asiaa aktiivisesti
c) vähän inhoon sitä osaa itessäni
d) tilaan kirjallisuutta ja luen sitä
e) osallistuin nettivalmennukseen (ei sellaiseen missä luvataan että satakakssataakiloo lähtee kahessa viikossa ilman nälkää)
d) mietin syömiseni
e) liikun

No miks mitään ei tapahdu?
Tapahtuuhan.
Paino nousee koko ajan.
Mitä enemmän mä ressaan, sitä enemmän mä painan.
Eilen vitutti sen verta, että vetäsin iltapalaks paahtoleipää metvurstilla ja sanoin fakitääshools.
Kaks kiloo lähti.
Votta no niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti