tiistai 11. helmikuuta 2014

Päivä 41, kiitos Sini!

Huhhahhei.

Sain kutsun työhaastatteluun, rekryfirmaan.
Menin katsomaan mitäs tässä on nyt tullut haettua.
Ei paha, sujuva saksa on etu.
(Mulla oli lukiossa muutama luokkakaveri jolla oli pari saksankurssia, ja onhan mulla saksanpaimenkoiria, ihan hanskassa se kieli)

Mulla ei oo siis mitään referenssejä siihen työhön.
Miten mä olen edes hakenut sitä?
Kännissä ja kihloissa????
Ja miten ne edes kutsuu mua juttelemaan.
Oonko mä ainoo joka on jotenkin sujuvasti valehdellut saksaksi?

Tutustuin hiukan frmaan netissä, hankalampaa homma ei vois olla.
Sivut on saksaa.
Suomen toimarin kohalla oli linkki kätevään palveluun kuin Linkedin, johon kirjauduin tovi sitten.

Onpas näpsäkkä palvelu.
Mä tunnen Timon, joka tuntee jonkun, joka tuntee tän toimarin.
Nice.
Palvelu jopa ehdotti, että kysy Timolta, mikä tää toimari on miehiään.
Hauskaa oli siihen saakka, kun tajusin, että toimii se hissi toiseenkin suuntaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti